Singel in the city!

Hej! Här är jag! En toppentjej i mina bästa år. Charmig hopplös och alldeles.. alldeles singel.. Häng med på min resa genom singel-livets berg och dalbana!

Mer än ett booty call?

Kategori: Allmänt

När Mr R reste var det med blandade känslor för mig. På ett sätt kändes det skönt och som jag sluppit ur något obehagligt som pressat mig.

Jag började träffa Mr U igen.
Bra sex, mysigt sällskap och framförallt okomplicerat. Det funkade hur bra som helst för mig. Jag kände mig vilsen och något trött på känslor, det slutade ju alltid med besvikelse eller komplication.. jag behövde få slippa det ett tag...

Vi var vänner med fördelar, KK, booty calls whatever you wanna call it! - Inget mer!! Och han var nog den mest oseriösa typen jag kände till, med säkerligen flera "vänner med fördelar" som jag inte kände till. Han va vild, festande, oseriös, småkriminell och definitivt en kille som bara var ute efter sex och leka runt!

Därför belv jag jättebesviken och kände mig aningen panikartad och framförallt FÖRVÅNAD när Mr U plötsligt började vilja ha med mig på middagar med sina vänner, fika hos sin syster och hennes man och barn, följa med mig på hans vänners bröllop.. Detta var inte alls vad vår "relation" gick ut på!
Vi höll oss anonyma, hemma hos honom eller mig. Visst mina vänner visste mycket väl vem han var och kanske hans visste vem jag var. Men vi beblandade oss sällan med varandras vänner och absolut ALDRIG med varandras familjer! Då känns det plötsligt som att det betyder något, och det var inte alls där vi var!

Han började prata mer och mer känslor kring oss. Började ge mig fler och fler smyg komplimanger, började prata om mig som person, vad han tyckte om hos mig, hur han kände för mig...

Jag blev förvirrad och osäker på vad han egentligen menade med detta. Jag drog mig undan... hade alltid ursäkter när vi skulle ses, slutade svara när han ringde och skrev....
Och eftersom jag inte orkade med komplicerat så gjorde jag det som jag visat mig utomordentligt duktig på... - Jag flydde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: