Singel in the city!

Hej! Här är jag! En toppentjej i mina bästa år. Charmig hopplös och alldeles.. alldeles singel.. Häng med på min resa genom singel-livets berg och dalbana!

Början med Mr U

Kategori: Allmänt

Runt samma tidpunkt som jag började träffa Mr R hade jag och en gammal bekant börjat ta upp kontakten igen, Mr U..

Historien med honom går ganska långt tillbaka. Vi hade gemensamma vänner i tonåren och festade en del ihop. Jag var fina flickan och han the bad boy.

Det var omedelbar attraktion från bådas håll! Han var snygg, farligt snygg!
Muskulös, intensiva ögon och såg allmänt bra ut. Dessvärre hade han ett fruktansvärt hetsigt temprament och kunde gå från charmig till aggresiv, ganska ordentligt aggresiv på ett ögonblick. Ingen bra egenskap, men något som ändå attraherade.
Det som attraherade mest var nog min "makt" över honom och hans temprament.
Han gick på allt och alla när han blev sådär och det svartnade för ögonen på honom.. allt och alla - utom mig! En ordentlig tillsägelse från mig och han lyckades lugna sig.. Det kändes bra ;)

Attraktionen till trots hände aldrig något oss emellan. När vi träffades första gången var vi båda upptagna och han hade dessutom ett barn. Inte för att det verkade som att någon av dom höll sig så trogna varandra efter vad jag fick höra, men jag var (är) av det trogna slaget.

Vi höll kontakten från och till några år, men sedan rann det ut i sanden..

Nu såhär flera år senare sprang vi plötsligt på varandra ute av en slump. Shit han var fortfarande lika ursnygg!! Attraktionen var där igen på ettt ögonblick! Och nu var vi båda singlar för första gången..

Vi tog upp kontakten igen. Sms:ade och pratade en del över telefon. Tillsut bestämde vi oss för att ses. Vi visste ju båda precis vad det innebar. Vi skulle få ge efter för den attraktionen som legat där sålänge..

Det belv en riktigt mysig och bra kväll. Film, en hel den prat om då tid och nutid. Som person hade mognat, växt upp och lugnat sig lite ang. aggresiviteten. Lite fanns nog kvar under ytan har jag senare sett i samband med bråk med likasinnade... Inte i samma utsträckning, men tillräckligt för att fortfarande vara lite farlig.. jag skulle iinte vilja hamna på hans fiende-lista.

Framförallt blev det ju även det jag kom dit för.. BRA sex! ;)

Jag är egentligen inte personen som springer runt och har sex med olika killar hit och dit som kanske många andra har när de är singlar.. Jag har aldrig kunnat det, det har aldrig funkat för mig.
Jag är mer av en romantiker som vill ha kärlek, men med Mr U var det det enda jag ville från början och även så i efterhand ville jag ha mer, utan känslor eller förhållande inblandat. Med honom funkade det så vi fortsatte ha det så.
Samtidigt hade vi mysigt och kul ihop, så det blev det klassiska vänner med fördelar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: