Singel in the city!

Hej! Här är jag! En toppentjej i mina bästa år. Charmig hopplös och alldeles.. alldeles singel.. Häng med på min resa genom singel-livets berg och dalbana!

Låång paus.

Kategori: Allmänt

Jag var på total paus allt gällande killar och kärleken...

Paus...........................

Paus................................

Paus.........................................

Paus...................................................


Jag hade verkligen lyckats stänga av helt!

Något jag aldrig lyckats med förut, inte ens då jag önskat. Och nu bara gick det av sig själv. Jag behövde inte ens försöka, jag var bara avstängd.

Det va såå skönt. Jag kände mig så fri! :)


Pausen fortsatte...

Paus...........................................................................

Månaderna bara flög förbi, men pausen fortsatte............ Och fortsatte..........

Den varade länge.........................................................................................................


Så länge att mina vänner och bekanta omkring mig började ifrågasätta.

Men den fortsatte trots det..........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: